De weersvoorspellingen gaven al aan dat deze Motorboot Sneek een echte herfsteditie zou worden. Zo startte het weekend met een flinke storm, gevolgd door drie regenachtige Motorboot Sneek-dagen. Maar de bezoeker leek zich er niet heel druk om te maken, want het liep op alle locaties gewoon lekker door. En zo werden er op verschillende locaties verkoopgesprekken gevoerd, boten verkocht, vooral gebruikt, maar ook enkele nieuwbouwopdrachten en vervolgafspraken gemaakt. Kortom: Motorboot Sneek werd deze editie aldus meerdere deelnemers goed bezocht door een heel gericht publiek.
Tijdens de Najaarsshow van 3 t/m 5 november brachten de deelnemers weer een gevarieerd aanbod van nieuwbouw- en jong gebruikte motorjachten van Nederland bij elkaar. Dat aanbod was dit keer nóg diverser, met vijf nieuwe deelnemers en voor het eerst een sloepenpaviljoen.
Het meest gevarieerde aanbod nieuwbouw- en jong gebruikte motorjachten van Nederland twee keer per jaar in een professionele entourage samenbrengen in dé watersporthoofdstad van ons land en tegelijk de kosten zo laag mogelijk houden. Dat is de doelstelling van Motorboot Sneek om de juiste bezoeker, op het juiste moment, op de juiste locatie te trekken. Dat lukt mede dankzij een gerichte marketingstrategie steeds beter en Motorboot Sneek is onder motorboot liefhebbers uit heel west Europa steeds meer een garantie voor mooi en exclusief event waar veel te zien is en waar echt tijd voor de bezoeker is, maar tegelijk vrijblijvend voor hen die nog geen definitieve keuze kunnen of willen maken. Van die meerwaarde willen de organisatoren graag nóg meer jachtbouwers en jachtdealers overtuigen, zodat het aantal deelnemers aan Motorboot Sneek, dus het aanbod en daarmee de kwaliteit van het bezoek blijft groeien. Voor meer informatie zie de folder, of kijk op Motorboot Sneek – botenshow met gebruikte en nieuwe stalen en polyester motorjachten