Vorig jaar wegens corona afgelast, maar dit jaar neemt NJI voor het eerst als exposant deel aan de vernieuwde Hiswa te Water die in de huidige opzet invulling geeft aan datgene waar de branche in 2012 al om vroeg.
Doel van de deelname is om de naamsbekendheid van deze branchegroep van Koninklijke Metaalunie bij de consument verder te versterken en na bijna anderhalf jaar van minimale persoonlijke contacten de banden met haar relaties zowel binnen als buiten de jachtbouwindustrie, maar met name de contacten met leden weer aan te halen. De boatshow vormt hiervoor een uitgelezen kans.
In de NJI stand (standnummer KB02) kan de consument terecht voor algemene informatie over pleziervaartuigen, veiligheid aan boord en regelgeving rondom pleziervaartuigen, waarbij voor product specifieke zaken zal worden doorverwezen naar hierin gespecialiseerde leden. Leden die niet aan de show kunnen deelnemen kunnen net als bij vroegere binnenbeurzen waar NJI aan deelnam het geval was hun foldermateriaal via de NJI stand verspreiden en indien gewenst de stand gebruiken als trefpunt voor eigen afspraken. NJI hoopt bovenal dat de prominente locatie van haar stand meteen naast de entree van het kadeterrein veel leden ertoe zal bewegen om voordat zij hun rondje langs de boten en de collega’s maken een bakkie te doen en bij te praten met een van hun NJI bestuursleden die bij toerbeurt vrijwel de hele beurs aanwezig zijn.
Binnenkort ontvangt u meer informatie hierover.