Jubilerende Sloepenmarkt in Grou organiseert lente event

mei 3, 2016 | NJI nieuws

SLOEPENMARKT_flyer_lente_eventOp 7 en 8 mei viert de Sloepenmarkt haar 10-jarig bestaan. Tijdens dit jubileumweekend organiseert de specialist in sloepen een ‘lente event’ met 16 andere bedrijven op nautisch-, technisch- en lifestylegebied.

Na de succesvolle primeur in 2015 is dit de tweede keer dat het Lente Event wordt georganiseerd. In de showroom van De Sloepenmarkt kan men het diverse aanbod van gebruikte sloepen en motorboten op het gemak worden bekeken. Ook is het mogelijk om een kijkje in de werkplaats te nemen. Naast het bootaanbod is er ook aandacht voor auto’s en campers. Zo toont ABD Renault een aantal modellen en is ook Bakker Campers aanwezig met een veelzijdig aanbod. Het genootschap ‘De Daemes op de golven & De Heeren op het water’ is beide dagen aanwezig met een grote stand om de gasten te laten beleven in vorm en beeld wat het gevoel op het water nu eigenlijk is. Hun platform biedt de mogelijkheid om sloepvaarders hun watersportervaringen en verhalen met elkaar te delen. Gedurende het weekend vaart de promosloep een ‘rondje Grou’. Verder is er een culinaire proeverij met op ambachtelijke wijze gerookte paling en is er een  ‘Nautische winkelstraat’ met de nieuwste nautische lifestyle-producten. Voor de kinderen staat er een luchtkussen klaar.

Kwaliteit boven alles
Vanuit Grou werkt de Sloepenmarkt met een team van 9 mensen aan de aan- en verkoop en bemiddeling van jong gebruikte sloepen, cruisers en motorboten. Door de aantrekkende economische omstandigheden neemt de verkoop van sloepen en motorboten in het midden- en hogere segment snel toe. De Sloepenmarkt profiteert hier sterk van vanwege de filosofie dat kwaliteit boven alles gaat. Daarbij bedient De Sloepenmarkt niet alleen de Noordelijke Nederlandse markt. Meer dan de helft van de in- en verkoop van sloepen en motorboten vindt plaats aan klanten in Midden- en West-Nederland.

Uitbreiden op Duitse markt
De Duitse markt is het volgende doel. Nu al weten regelmatig Duitse bootliefhebbers de weg te vinden naar Grou om een sloep of motorboot te kopen of te verkopen. Doelstelling is dat aantal op korte termijn fors te gaan uitbreiden. De Sloepenmarkt wordt daarmee steeds meer een internationale speler als het gaat om bootbemiddeling in het midden- tot hoge segment. De nieuwe website van de Sloepenmarkt speelt hier duidelijk op in door haar meertaligheid en wervingscampagnes in Noord- en West-Duitsland.

Een voorschot op groei in de nabije toekomst is reeds genomen door de aankoop van een aangrenzend perceel van 4000 m2. De huidige capaciteit van 8000 m2 en showroom met 80 boten kan daarmee eenvoudig worden vergroot.

Meer informatie is te vinden op www.sloepenmarkt.nl

SLOEPENMARKT_flyer_lente_eventOp 7 en 8 mei viert de Sloepenmarkt haar 10-jarig bestaan. Tijdens dit jubileumweekend organiseert de specialist in sloepen een ‘lente event’ met 16 andere bedrijven op nautisch-, technisch- en lifestylegebied.

Na de succesvolle primeur in 2015 is dit de tweede keer dat het Lente Event wordt georganiseerd. In de showroom van De Sloepenmarkt kan men het diverse aanbod van gebruikte sloepen en motorboten op het gemak worden bekeken. Ook is het mogelijk om een kijkje in de werkplaats te nemen. Naast het bootaanbod is er ook aandacht voor auto’s en campers. Zo toont ABD Renault een aantal modellen en is ook Bakker Campers aanwezig met een veelzijdig aanbod. Het genootschap ‘De Daemes op de golven & De Heeren op het water’ is beide dagen aanwezig met een grote stand om de gasten te laten beleven in vorm en beeld wat het gevoel op het water nu eigenlijk is. Hun platform biedt de mogelijkheid om sloepvaarders hun watersportervaringen en verhalen met elkaar te delen. Gedurende het weekend vaart de promosloep een ‘rondje Grou’. Verder is er een culinaire proeverij met op ambachtelijke wijze gerookte paling en is er een  ‘Nautische winkelstraat’ met de nieuwste nautische lifestyle-producten. Voor de kinderen staat er een luchtkussen klaar.

Kwaliteit boven alles
Vanuit Grou werkt de Sloepenmarkt met een team van 9 mensen aan de aan- en verkoop en bemiddeling van jong gebruikte sloepen, cruisers en motorboten. Door de aantrekkende economische omstandigheden neemt de verkoop van sloepen en motorboten in het midden- en hogere segment snel toe. De Sloepenmarkt profiteert hier sterk van vanwege de filosofie dat kwaliteit boven alles gaat. Daarbij bedient De Sloepenmarkt niet alleen de Noordelijke Nederlandse markt. Meer dan de helft van de in- en verkoop van sloepen en motorboten vindt plaats aan klanten in Midden- en West-Nederland.

Uitbreiden op Duitse markt
De Duitse markt is het volgende doel. Nu al weten regelmatig Duitse bootliefhebbers de weg te vinden naar Grou om een sloep of motorboot te kopen of te verkopen. Doelstelling is dat aantal op korte termijn fors te gaan uitbreiden. De Sloepenmarkt wordt daarmee steeds meer een internationale speler als het gaat om bootbemiddeling in het midden- tot hoge segment. De nieuwe website van de Sloepenmarkt speelt hier duidelijk op in door haar meertaligheid en wervingscampagnes in Noord- en West-Duitsland.

Een voorschot op groei in de nabije toekomst is reeds genomen door de aankoop van een aangrenzend perceel van 4000 m2. De huidige capaciteit van 8000 m2 en showroom met 80 boten kan daarmee eenvoudig worden vergroot.

Meer informatie is te vinden op www.sloepenmarkt.nl

SLOEPENMARKT_flyer_lente_eventOp 7 en 8 mei viert de Sloepenmarkt haar 10-jarig bestaan. Tijdens dit jubileumweekend organiseert de specialist in sloepen een ‘lente event’ met 16 andere bedrijven op nautisch-, technisch- en lifestylegebied.

Na de succesvolle primeur in 2015 is dit de tweede keer dat het Lente Event wordt georganiseerd. In de showroom van De Sloepenmarkt kan men het diverse aanbod van gebruikte sloepen en motorboten op het gemak worden bekeken. Ook is het mogelijk om een kijkje in de werkplaats te nemen. Naast het bootaanbod is er ook aandacht voor auto’s en campers. Zo toont ABD Renault een aantal modellen en is ook Bakker Campers aanwezig met een veelzijdig aanbod. Het genootschap ‘De Daemes op de golven & De Heeren op het water’ is beide dagen aanwezig met een grote stand om de gasten te laten beleven in vorm en beeld wat het gevoel op het water nu eigenlijk is. Hun platform biedt de mogelijkheid om sloepvaarders hun watersportervaringen en verhalen met elkaar te delen. Gedurende het weekend vaart de promosloep een ‘rondje Grou’. Verder is er een culinaire proeverij met op ambachtelijke wijze gerookte paling en is er een  ‘Nautische winkelstraat’ met de nieuwste nautische lifestyle-producten. Voor de kinderen staat er een luchtkussen klaar.

Kwaliteit boven alles
Vanuit Grou werkt de Sloepenmarkt met een team van 9 mensen aan de aan- en verkoop en bemiddeling van jong gebruikte sloepen, cruisers en motorboten. Door de aantrekkende economische omstandigheden neemt de verkoop van sloepen en motorboten in het midden- en hogere segment snel toe. De Sloepenmarkt profiteert hier sterk van vanwege de filosofie dat kwaliteit boven alles gaat. Daarbij bedient De Sloepenmarkt niet alleen de Noordelijke Nederlandse markt. Meer dan de helft van de in- en verkoop van sloepen en motorboten vindt plaats aan klanten in Midden- en West-Nederland.

Uitbreiden op Duitse markt
De Duitse markt is het volgende doel. Nu al weten regelmatig Duitse bootliefhebbers de weg te vinden naar Grou om een sloep of motorboot te kopen of te verkopen. Doelstelling is dat aantal op korte termijn fors te gaan uitbreiden. De Sloepenmarkt wordt daarmee steeds meer een internationale speler als het gaat om bootbemiddeling in het midden- tot hoge segment. De nieuwe website van de Sloepenmarkt speelt hier duidelijk op in door haar meertaligheid en wervingscampagnes in Noord- en West-Duitsland.

Een voorschot op groei in de nabije toekomst is reeds genomen door de aankoop van een aangrenzend perceel van 4000 m2. De huidige capaciteit van 8000 m2 en showroom met 80 boten kan daarmee eenvoudig worden vergroot.

Meer informatie is te vinden op www.sloepenmarkt.nl

Tussentijdse terugkoppeling inspectieproject jacht en scheepswerven

Afgelopen najaar is de Arbeidsinspectie (NLA) gestart met een controle en handhavingstraject jacht- en scheepswerven. De focus van het project ligt...

Jachtbouw scoort tijdens grootste beroepenevenement

De eerste gezamenlijke deelname van de Nederlandse Jachtbouw Industrie (NJI), Kom aan Boord, KM Yachtbuilders, Zilverman en Firda aan het...

NJI – Word Keurmeester Boordgasinstallaties voor pleziervaartuigen en volg de cursus op woensdag 21 mei

Geef je carrière in de jachtbouw een boost! Word Keurmeester Boordgasinstallaties voor pleziervaartuigen Werk jij als ervaren monteur in de...

Nieuw NJI lid Argos Jachtbouw B.V.

Het NJI bestuur heet Jacqueline & Richard Veldman eigenaren van  Argos Jachtbouw B.V. van harte welkom als nieuw NJI lid. Argos Jachtbouw B.V....

Groupe Beneteau rapporteert een daling van 43 procent in de omzet in Q1

Groupe Beneteau heeft in het eerste kwartaal van 2025 een omzet van 130,4 miljoen euro gerapporteerd; dat komt neer op een daling van 43 procent ten...

International Workboatshow Hoorn – The Netherlands 2025

Na een succesvolle eerste editie komt de International Workboatshow Hoorn – The Netherlands terug met een tweede editie. Op 14, 15 en 16 oktober as....

Nieuwe tool RI&E Metaalbewerking online

Sinds april kan gebruik worden gemaakt van de nieuwe RI&E Metaalbewerking tool die voldoet aan de actuele wet- en regelgeving. Net als bij de...

IFBSO lanceert wereldwijde Boat Show Barometer om de toekomst van boatshows en watersport(vak)beurzen vorm te geven

De International Federation of Boat Show Organisers (IFBSO) heeft een Boat Show Barometer-initiatief gelanceerd, een uitgebreid enquêteprogramma dat...